Foto: 
Savanna Lee

Svašta nešto (jedanaesti deo)

Pristojan život bez nekog normiranog rada u nekom preduzeću je definitivno svačija želja, ali malo je onih koji mogu to sebi da priušte, a da nisu deca imućnih roditelja. Međutim, kada je Bog delio lepotu, neki su stali u red više puta i skromno uzimali nečije sledovanje, predosećajući da će im ovaj dar omogućiti mnogo toga, jer lepota ima svoju cenu, a tu cenu plaćaju oni koji to mogu i žele. Za razliku od kurvi koje svoju uslugu naplaćuju po svojoj ili gazdinoj tarifi, sponzoruše smatraju da nije sve u novcu, već da se zadovoljstvo sponzoruškog biznisa može primetiti i u čizmicama, bundama, nakitu, automobilima, vilama, jahtama. Nije retka pojava da se dvadesetogodišnja seks bomba nekom magijom uda za četiri puta starijeg biznismena koji ima mnogo svega, a malo preostalog života. Ljubav je čudo, a čudima nikad kraja.

Ne bave se samo devojke ovim biznisom već je to česta pojava i kod atletski građenih lepotana koji stiču svoje bogatstvo na turističkim destinacijama, vaćareći devojke, žene, pa i starije bogate kučke koje tripuju da šarmom i karmom svog novčanika mogu da priušte sebi neku piletinu. Pa, može im se. S druge strane, piletina je veoma zadovoljna, jer pored užitka ima i materijalnu dobit, a kada isprati sponzorku na avion, kreće u potragu za novom korisnom avanturom. Može mu se.

Klijenti koji bi da imaju neku brzu snošku, a finansijski nisu baš potkovani, imaju mogućnost na navataju neku solidnu fuficu, za male pare. Naravno, u ovakvim kombinacijama postoji mogućnost i dvostrukog dobitka, a to su užitak i neka od besplatnih polnih bolesti. Oni srećniji pazare užitak, ali i picajzle, pa posle kod kuće moraju da daju validno objašnjenje. Zato su proizvođači tampona u svoj proizvod ugradili kanapče, da bi picajzle mogle opušteno da skaču bandži džamp zbog nedostatka prostora za trambolinu.

Stariji, a veoma imućni klijenti koji nisu baš za brze snoške, ili više nisu za snoške uopšte, obično i ne traže lake devojke, ali zato ih startuju sponzoruše, kojima nije cilj da im istresu kesu, već da im se podvuku pod kožu, a posle toga, da sa svojim metuzalem momkom što češće odlaze u šoping. Matori momak neko vreme rado ide u šoping šetnje sa piletinom koja ga je navatala, jer uživa da malo bude u centru pažnje, ali se ubrzo umori što je i cilj njegove devojčice. Njen tužan pogled i poneka suza su veoma jaki emotivni argumenti za ostvarenje još jednog cilja, a to je da starkelja odšeta do banke i otvori još jedan račun na ime svoje lepojke, na koji uplaćuje neki petocifren ili šestocifren iznos. Smešno je i pomisliti da sponzoruša ide u šoping pešice ili taksijem, jer bi to negativno uticalo na bogatašev rejting, pa zato njegova dragana ubrzo dobija sopstvenu limuzinu visoke klase. Ako ne zna da vozi, dobija i mlađeg izrazito konzervativnog vozača, koji je navlači i izvlači iz krivine u krivinu. I svi zadovoljni. Sledeći korak na sponzorušinoj lestvici uspeha je brak. Kada to postigne, sponzoruša prestaje da bude sponzoruša i postaje dama. Veoma imućna mlada dama. Sa tim statusom ulazi u neke društvene krugove, o kojima kao sponzoruša na početku sponzoruške karijere nije mogla ni da sanja. Upoznaje moćne ljude, a ako baci pogled na noćno nebo i vidi srećnu zvezdu, ubrzo joj se posreći i postaje udovica. Veoma imućna mlada udovica, čija se žalost za pokojnim suprugom završava po završetku sahrane. Otvorena su joj mnoga vrata, a neretko postaje savetnica nekog ministra, ili čak ministarka nečega. Posle nekog vremena, kada joj dosadi bahat i razvratan život na privatnim žurkama, odlazi na turističke destinacije, gde kao bogata kučka dozvoljava da bude navaćarena od nekog mladog, atletski građenog lepotana, znajući da su njegovi motivi isti kao nekada njeni. 

Komentari

Komentari